ПРОЕКТНО-ДОСЛІДНИЦЬКА

Важливе місце в педагогічному проектуванні займає проектне творче мислення, яке слід постійно формувати, а сама проектна діяльність, по-перше, передбачає дотримання певного алгоритму й поєднання різних видів діяльності; по-друге, на різних етапах здійснення проекту реалізується повний її вид, що включає певні особливості проектного підходу до навчання; по-третє, проектна діяльність передбачає застосування основних методів підходу до навчання, забезпечення реалізації класичного дидактичного принципу повноцінного зв’язку навчання із практикою.

Тому наведений перелік проектних тематик  для учнів може стати справжнім відкриттям щодо ставлення як до предмету математика, як до уроку математика так і до життєвої необхідності дізнатися ще про щось цікаве, корисне, потрібне.